‘THE PERFECT STORM’

Scroll

strategic board game to discover
mobility 2030

The problem

De komende tien jaar zal de manier waarop wij leven, werken en onszelf verplaatsen een disruptieve verandering doormaken. De mobiliteit zal vanuit meerdere perspectieven fundamenteel anders worden. Electrisch rijden, car-sharing, zelfrijdende auto’s zijn zomaar wat ontwikkelingen.

Hoe gaat jouw bedrijf hiermee om? Wat betekent dit voor de propositie en de strategie?

THE GAME

The Perfect Storm is een strategisch bordspel over de grote transformatie in mobiliteit.  Spelenderwijs ontdek je de speerpunten van die transformatie….ESCAPE: Electric, Connected, Shared, Autonomous, Personalized, Exponential models. Ze komen allemaal samen in één grote elkaar versterkende orkaan: The Perfect Storm. 

Hoe kun je jouw bedrijf het beste positioneren?

Imagine mobility 2030...
now think harder

The people

Zonder meer een leuke teambuilding game met belangrijke inhoud. Management, board members, innovatieteams, strategische afdelingen. Iedereen die bezig is met de toekomst van mobiliteit. Maar anderzijds net zo goed geschikt voor alle medewerkers. Het is ook hun toekomst. Fysiek bordspel in een ruimte met 8 tot 12 spelers per game. Super leerzaam: 35 strategische ontwikkelingen in Mobility. Geen bepaald instapniveau nodig.

The timing

We zitten in het eerste jaar van het komende decennium. Dus nadenken over de impact van The Perfect Storm is letterlijk: nu! Sta je aan de vooravond van een strategische exercitie, of wil je je reeds bedachte strategie eens verifiëren met The Perfect Storm. Het kan allemaal. Met elkaar in één dagdeel ‘on the same page’. Wat zou een leuke locatie zijn om The Perfect Storm te spelen?

on a ship....of course!

THE result

In één dagdeel met elkaar verbonden. Hetzelfde begrippenkader. Gedeeld gevoel van noodzaak. En een eerste beeld van de nieuwe strategische richting, op een groot radarscherm met 7 strategische speerpunten. Immers, de existentiële vraag ligt op tafel: to disrupt or to be disrupted?

wanna play?